Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu
ID
Devjak, Tatjana
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7174/
Image galllery
Abstract
Pred nami je druga monografija Projekta INOVUP (Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu) s področja visokošolskih didaktik. Če smo v prvi monografiji Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: Specialne didaktike v visokošolskem prostoru obravnavali različne vsebine s področja specialnih didaktik, od snovalskega in problemskega razmišljanja, projektnega in terenskega dela ter učenja z raziskovanjem, do vrednotenja znanja in vključevanja gibanja v poučevanje, pa v drugi monografiji z naslovom Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: Sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu sledimo tistim ciljem projekta, ki se osredotočajo na izboljšanje kakovosti visokošolskega izobraževanja z uvedbo inovativnih in prožnih oblik učenja in poučevanja.
Language:
Slovenian
Keywords:
prožne oblike učenja in poučevanja
Work type:
Scientific work
Typology:
2.01 - Scientific Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Založba Univerze
Year:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-136497
DOI:
978-961-7128-21-5
COBISS.SI-ID:
100139779
Publication date in RUL:
25.05.2022
Views:
843
Downloads:
157
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Keywords:
education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back