izpis_h1_title_alt

Samoocene znanja in percepcije koristnosti tujih jezikov pri študentih in diplomantih na področju poslovnih in ekonomskih ved
ID Ivašković, Igor (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (162,36 KB)
MD5: C45830A3D51854FB229155CDDACFFCF5
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.ish.si/wp-content/uploads/2016/06/AMEU-ISH_Monitor-1_WEb_compressed.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava stanje na področju znanja in percepcije koristnosti tujih jezikov pri diplomantih in študentih poslovnih in ekonomskih ved. Rezultati kažejo, da je med opazovano populacijo najbolj prisotna angleščina, pri kateri se povprečni anketiranec nahaja med B2 in C1 ravnjo. Angleščini sledi hrvaščina, pri kateri se povprečni anketiranec opredeli malo nad ravnjo A2. Na tretjem mestu je nemščina s povprečnim znanjem pod ravnjo A2. Podiplomski študentje so se v povprečju pri večini jezikov ocenili boljše od dodiplomskih študentov, redno zaposleni pa od zaposlenih prek študentskih servisov in neaktivnih na trgu dela. Pri oceni koristnosti znanja tujih jezikov je prva angleščina, nemščina zaseda drugo, hrvaščina pa tretje mesto. Poleg teh so le še španski, francoski in srbski jezik v povprečju zaznani kot relativno bolj koristni jeziki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tuji jeziki, poslovni jezik, poučevanje, znanje, koristnost, poslovne vede, trg dela
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 150-176
Številčenje:23, [št.] 2
PID:20.500.12556/RUL-136349 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:.
ISSN pri članku:1580-7118
COBISS.SI-ID:100452355 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.04.2022
Število ogledov:726
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Monitor ISH
Založnik:Institutum Studiorum Humanitatis = Fakulteta za podiplomski humanistični študij
ISSN:1580-7118
COBISS.SI-ID:116753408 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-assessments of knowledge and perceptions of usefulness of foreign languages among students and graduates in the field of business and economics
Izvleček:
The article explores the situation in the field of knowledge and perception of usefulness of foreign language knowledge among business and economics graduates and students. The results show that among the observed population English is the most popular, since the average respondent is between B2 and C1 level of knowledge. It is followed by Croatian language with slightly above the A2 level of knowledge on average. In third place is German with an average knowledge below the A2 level. On average, postgraduate students rated themselves better in most languages than undergraduate students, while full-time employees rated themselves better than student workers and non-employed. In assessing the usefulness of foreign language knowledge, English is in the first place, German second and Croatian in the third. In addition to these, only Spanish, French, and Serbian are, on average, perceived as mostly useful languages.

Ključne besede:foreign languages, business language, teaching, knowledge, usefulness, business, labor market

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj