V magistrskem delu z naslovom Učenje nemščine s pomočjo spletne platforme LearningApps se ukvarjamo z izzivi učenja nemščine s pomočjo interaktivnih nalog, ki jih omogoča spletna platforma. Delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu se najprej posvetimo zgodovini računalniško podprtega učenja (ang. Computer assisted language learning), nato predstavimo učna gradiva za učenje nemščine z vidika interaktivnosti, poglavitni del pa nato posvetimo spletni platformi LearningApps, ki predstavlja tako izjemno bogato zbirko interaktivnih vaj kot tudi možnost učiteljem za izdelavo lastnih interaktivnih vaj. V empiričnem delu naloge predstavimo izsledke akcijskega raziskovanja, ki smo ga izvedli pri pouku nemščine, na temo nepravilnih glagolov. Na podlagi rezultatov testov smo ugotovili, da je večina dijakov boljše rezultate dosegla pri učenju s pomočjo platforme. V anketi, ki so jo rešili, so sicer pričakovali drugačne rezultate, saj menijo, da je tak pristop zanimiv, a jim odvzame možnost individualno prilagojenega učenja, kot je na primer učenje s pomočjo barv ali branje glagolov naglas.
|