izpis_h1_title_alt

Razvoj klepetalnega robota za Microsoft Teams
ID TOPOLOVEC, MARIN (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,14 MB)
MD5: D270F85B185BB4026226C741DA4549A2

Izvleček
V okviru diplomske naloge smo razvili prototip pogovornega robota, ki deluje znotraj platforme Microsoft Teams. Pogovorni robot predstavlja vmesni člen med uporabnikom in storitvijo za beleženje delovnega časa in odsotnosti. Razvili smo ga s pomočjo ogrodja Microsoft Bot in deluje kot samostojna aplikacija na spletnem strežniku. Bot sprejema zahteve uporabnika, jih ustrezno interpretira, ter preko programskega vmesnika posreduje zalednemu sistemu storitve za beleženje delovnega časa in odsotnosti. Povratne informacije zalednega sistema ustrezno oblikuje in posreduje uporabniku kot odgovor na uporabnikovo zahtevo. Uporabnik preko pogovornega okna lahko vnaša registracije prihodov in odhodov na delovno mesto, vnaša odsotnosti ter pridobiva podatke o svojem delovnem času.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:robot, pogovorni robot, virtualni asistent
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135715 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:102874115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.03.2022
Število ogledov:1238
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of chat bot for Microsoft Teams
Izvleček:
As part of our BSc thesis, we developed a prototype of a conversational robot that operates within the Microsoft Teams platform. The conversational robot acts as a mediator between the user and the service for tracking working hours and absences. We developed it using the Microsoft Bot framework, and it works as a standalone application on a web server. The bot accepts the user's requests, interprets them accordingly, and provides services to the back-end of service for tracking working hours and absences. The feedback of the back-end system is appropriately shaped and provided to the user in response to the user's request. Through the chat dialog, users can enter registrations of arrivals and departures to the workplace, add absences, and obtain information about their working hours.

Ključne besede:bot, chatbot, virtual assistant

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj