izpis_h1_title_alt

Vizualna identiteta mesta
ID Mijić, Stefan (Avtor), ID Čehovin, Eduard (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (20,78 MB)
MD5: 59804C4382F1B3097F5EED5421E3D19C

Izvleček
Tema magistrske naloge »Vizualna identiteta mesta« bo obravnavala proces oblikovanja in morebitne uporabe nove vizualne identitete mesta Banja Luka (drugo največje mesto v Bosni in Hercegovini, največjega tudi upravnega središča Republike Srbske in mesto z najvišjo stopnjo urbanizacije v državi). Skozi celotno nalogo bomo spremljali predvsem specifične zgodovinsko – politične okoliščine, ki so ustvarile realno potrebo po oblikovanju vizualne identitete kot dela tržne znamke Banja Luke – kar pomeni kratek zgodovinski pregled, analizo zgodovinskih simbolov, nato analizo koncepta vizualne identitete nasploh, obdelavo različnih primerov identitete enot lokalne samouprave (v prvi vrsti mest) in na koncu oblikovanje vizualne identitete mesta Banja Luka s svojimi posebnostmi. Opredelitev vizualne identitete občanu omogoča lažjo čustveno, a tudi funkcionalno identifikacijo – prepoznavanje in lažji dostop do mestnih programov, storitev in drugih informativnih vsebin. Tudi vizualna identiteta je bistveni del načrtovanja ugleda vsake tržne znamke, vključno z mestom, da bi pritegnili večje število turistov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije vizualna identiteta grafično oblikovanje zgodovina mesta Banja Luka simboli mesta tržna znamka magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135177 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.02.2022
Število ogledov:1046
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visual identity of the city
Izvleček:
The topic of the master’s thesis “Visual Identity of the City” will deal with the process of creating and possible application of the new visual identity of Banja Luka, the second largest city in Bosnia and Herzegovina, the largest and administrative center of Republika Srpska, and the city with the highest level of urbanization. Through the work, we will follow in the first place specific historical - political circumstances that created a need to create a visual identity as part of the brand of Banja Luka - which means a brief historical overview, analysis of the concept of visual identity in general, processing various examples of local government units (in the first place cities) and at the end shaping the visual identity of the city of Banja Luka with its specifics. Defining the visual identity enables citizens easier emotional, but also functional identification - recognition and easier access to city programs, services and other informative content. Also, visual identity is an essential part of planning the reputation of every brand, including the city.

Ključne besede:visual communication visual identity graphic design history of the city Banja Luka symbols of the city brand MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj