izpis_h1_title_alt

Perceived value of online advertising and its influence on consumer purchase intentions in residential real estate : master's thesis
ID Rant, Neja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rant4498-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:real estate, marketing, electronic marketing, advertising, value, purchasing, decision making
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Rant]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 70, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-134577 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:92758019 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.01.2022
Število ogledov:520
Število prenosov:39
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Zaznana vrednost spletnega oglaševanja in njegov vpliv na stališča potencialnih kupcev pri nakupu stanovanjskih nepremičnin
Ključne besede:nepremičnine, trženje, elektronsko trženje, oglaševanje, vrednost, nakup, odločanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj