izpis_h1_title_alt

Razvoj in uvedba nove blagovne znamke premium vin na globalni trg : magistrsko delo
ID Sirk, Kristijan (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sirk4471-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, trg, vinarstvo, novi proizvodi, razvoj, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Sirk]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 60, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-134564 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:91944963 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:788
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development and launch of a new premium wine brand in the global market
Ključne besede:marketing, market, wine business, new products, development, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj