izpis_h1_title_alt

Vloga vplivnic pri odločanju porabnikov kozmetičnih izdelkov : magistrsko delo
ID Lango, Sara (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lango4487-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, kozmetika, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Lango]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 70, 42 str.
PID:20.500.12556/RUL-134555 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:91090179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:819
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of female influencers in the consumer decision-making process for cosmetics
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, cosmetics, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj