izpis_h1_title_alt

Porast hitre mode in zaznavanje potrošnikov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Premk, Anja (Avtor), ID Grah, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/premk1989.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, moda, trajnostni razvoj, spremembe, ponudba, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Premk]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 23, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-134519 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:88918787 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:841
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Increase of fast fashion and consumers' perceptions
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, fashion, sustainable development, changes, supply, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj