izpis_h1_title_alt

The impact of electronic word-of-mouth through the consumer decision journey : master's thesis
ID Gulič, Domen (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gulic4417-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, decision making, purchasing, social networks, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Gulič]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 75, 49 str.
PID:20.500.12556/RUL-134509 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:88010243 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:922
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pomembnost elektronskega ustnega izročila v različnih fazah porabnikove poti do nakupne odločitve
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, družbena omrežja, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj