Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Motivating students for ear-training with a rhythmic dictation application
ID
Pesek, Matevž
(
Avtor
),
ID
Suhadolnik, Lovro
(
Avtor
),
ID
Šavli, Peter
(
Avtor
),
ID
Marolt, Matija
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,19 MB)
MD5: A730895C523A3FAB90995D71206B6CD5
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2076-3417/10/19/6781
Galerija slik
Izvleček
We present the development and evaluation of a gamified rhythmic dictation application for music theory learning. The application was developed as a web application in the existing Troubadour platform for music ear training. The focus of the developed application was on user experience and engagement. With regards to the former, we developed a responsive and intuitive user interface; for the latter, we included several gamification elements and assessed the impact on the students’ engagement. We report on students’ experience analysis done through questionnaires and background data collected through the platform. We evaluated the rhythmic dictation application with the conservatory-level music theory students through A/B testing in order to independently evaluate the application’s impact. The results show a significant impact of the application on the students’ exam scores.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
music theory education
,
ear training
,
rhythmic dictation
,
music information retrieval
,
gamification
,
e-learning
,
user evaluation
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2020
Št. strani:
19 str.
Številčenje:
Vol. 10, iss. 19, art. 6781
PID:
20.500.12556/RUL-134273
UDK:
004.5:780.7
ISSN pri članku:
2076-3417
DOI:
10.3390/app10196781
COBISS.SI-ID:
29971715
Datum objave v RUL:
04.01.2022
Število ogledov:
5407
Število prenosov:
184
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Applied sciences
Skrajšan naslov:
Appl. sci.
Založnik:
MDPI
ISSN:
2076-3417
COBISS.SI-ID:
522979353
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
01.10.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učenje glasbene teorije
,
treniranje posluha
,
ritmični narek
,
pridobivanje informacij iz glasbe
,
poigritev
,
e-izobraževanje
,
uporabniška evalvacija
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj