Podrobno

Razvojni dan gozdno-lesnega sektorja : zbornik 9. Razvojnega dne gozdno-lesnega sektorja
ID Valentinčič, Erika (Urednik), ID Likar, Bernard (Urednik)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,20 MB)
MD5: DE035AF7DBB33D0B05AB51EEF6320B35
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.gzs.si/zdruzenje_lesne_in_pohistvene_industrije Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:znanstvenoraziskovalno delo, elektronske knjige
Vrsta gradiva:Zbornik
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Gospodarska zbornica Slovenije, Združenje lesne in pohištvene industrije
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (149 str.))
PID:20.500.12556/RUL-134226 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630(497.4)(083.94)(0.034.2)
ISBN:978-961-6986-45-8
COBISS.SI-ID:65729027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.01.2022
Število ogledov:1633
Število prenosov:77
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VALENTINČIČ, Erika in LIKAR, Bernard (ur.), 2021, Razvojni dan gozdno-lesnega sektorja : zbornik 9. Razvojnega dne gozdno-lesnega sektorja [na spletu]. 2021. Ljubljana : Gospodarska zbornica Slovenije, Združenje lesne in pohištvene industrije. [Dostopano 18 april 2025]. ISBN 978-961-6986-45-8. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=134226
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Participacija v gozdarskem načrtovanju
  2. Nature-based forestry in Central Europe
  3. Produkcijska sposobnost gozdnih rastišč v Sloveniji
  4. Razvojni dan gozdno-lesnega sektorja
  5. Konferenca Uredba o zelenih javnih naročilih, priložnost in izziv za lesarje in gradbince
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Literary education in kindergarten: what should kindergarten children be taught about literature?
  2. Književna vzgoja v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
  3. Pripovedovati ali brati pravljico v vrtcu?
  4. Razvijanje zgodnje pismenosti in književna vzgoja v vrtcu
  5. Katere otroke s posebnimi potrebami identificiramo v otroškem vrtcu

Nazaj