izpis_h1_title_alt

Analiza bowling meta z računalniškim vidom
ID ANTOLIČ, JEAN (Avtor), ID Murovec, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,55 MB)
MD5: 555C7DF0F8D901C22B58F22307D8B2AD

Izvleček
V magistrskem delu je opisan razvoj programske opreme, ki zaznava vhodni kot bowling krogle v trenutku, ko se le-ta dotakne kegljev, ter ugotavlja, ali je podrtih vseh deset kegljev. Zajem posnetkov metov je izveden s kamero GoPro Hero Session 4. Program je napisan v programskem jeziku Python in razvit v integriranem razvojnem okolju (ang. Integrated development environment, IDE) PyCharm. Celoten postopek določanja območja steze in zaznavanja krogle na posnetku je izveden samodejno. Namen izvedenega sistema je nudenje povratne informacije igralcu za korekcijo metov s ciljem večati verjetnost podrtja vseh kegljev. Delovanja programa smo potrdili z mnenjem slovenskega profesionalnega bowling igralca Anžeta Grabrijana.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:analiza bowling meta, trajektorija bowling krogle, vhodni kot bowling krogle, zaznavanje bowling krogle, HSV barvni prostor, verjetnost podrtja kegljev, računalniški vid.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-134210 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:91386371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.12.2021
Število ogledov:847
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Computer vision analysis of a bowling shot
Izvleček:
In this Master’s thesis, the development of software which recognises the angle of entry of a bowling bowl in the moment it touches the pins, and which determines whether all ten pins have been knocked down, is described. The shots are recorded with a GoPro Hero Session 4 camera. The software is scripted in the Python programming language and developed in an integrated development environment (IDE), PyCharm. The entire process of determining the area of the bowling lane, as well recognising the bowling ball in the recording is executed automatically. The purpose of the developed system is giving feedback to the player for shot correction, with the goal of increasing the probability of knocking down all the pins. The running of the software was confirmed by the opinion of a Slovenian professional bowler, Anže Grabrijan.

Ključne besede:bowling shot analysis, bowling ball trajectory, bowling bowl angle of entry, bowling ball recognition, HSV colour space, pin knock-down probability, computer vision.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj