izpis_h1_title_alt

Uvedba informacijske rešitve za upravljanje odnosov s strankami na primeru podjetja Citroën Slovenija, d.o.o. : diplomsko delo
ID Muršič, Jana (Avtor), ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mursic3785.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, zadovoljstvo, reklamacije, informacijski sistemi, strategija, management, case study, avtomobili, podjetje, Citroen
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Muršič]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 47 str., 13 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13420 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:18531814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1312
Število prenosov:238
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:customer relationship, satisfaction, claims, information systems, strategy, management, case study, cars, enterprises, Citroen

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj