izpis_h1_title_alt

Sivi akademski trg v Sloveniji in na Hrvaškem – primerjava finančne vrednosti izpitov in seminarskih nalog : primerjava finančne vrednosti izpitov in seminarskih nalog
ID Ercek, Veronika (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,32 MB)
MD5: E23501CA621A422F1E41A1EE49962D33

Izvleček
Magistrsko delo obravnava temo finančne vrednosti izpitov in seminarskih nalog na slovenskem in hrvaškem trgu ter jih medsebojno primerja. Teoretično izhodišče je postavljeno na podlagi strokovne literature s področja sive in črne ekonomije, ki je osnova za razumevanje zastavljene teme. Preučili smo znanstveno literaturo o korupciji na akademskem trgu, zapisali samo definicijo pojma korupcije ter njene tehnike in posebnosti. Raziskovalni del temelji na anketi, ki je bila izvedena med slovenskimi in hrvaškimi anketiranci z namenom pridobivanja relevantnih podatkov in odgovora na vprašanje »Kako slovenski študenti v primerjavi s hrvaškimi študenti zaznavajo finančno vrednost seminarskih nalog in kako finančno vrednost izpitov?«. Za razumevanje širšega konteksta zadevne problematike so bile v delu raziskane dosedanje izkušnje z nakupom izpitov in seminarskih nalog. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da je trgovina seminarskih nalog in izpitov na Hrvaškem bolj razširjena kot v Sloveniji. V primerjavi s slovenskimi študenti je več hrvaških študentov pripravljeno plačevati za izpite in seminarske naloge ne glede na zahtevnost le-teh. Po drugi strani je več slovenskih študentov pripravljenih plačati za težje izpite in seminarske naloge. Študenti iz obeh držav so v enaki meri bolj pogosto pripravljeni plačati za seminarske naloge kot za izpite. V obeh državah se zavedajo, da je komunikacijski proces zapleten, zahteven in vključuje več akterjev. Ugotovitve raziskave so v zaključku dela povezane s širšim kontekstom problematike finančne vrednosti akademskega trga v Sloveniji in na Hrvaškem, saj je to področje v obeh državah premalo raziskano.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sivi trg, korupcija, Slovenija, Hrvaška, finančna vrednost.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Ercek]
Leto izida:2021
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-134163 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378:343.352(497.4:497.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:92274947 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.12.2021
Število ogledov:895
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Grey academic markets in Slovenia and Croatia – a comparison of the financial values of exams and seminar papers : magistrsko delo
Izvleček:
This thesis covers the topic of the financial value of exams and seminar papers on Croatian and Slovenian markets, as well as compares the two. The theoretical framework has been established by consulting academic literature in the field of grey and black economies, which are key to the understanding of the topic of the thesis. The scope of the study also encompasses scientific literature on corruption in the academic market, the very definition of the term corruption, as well as its techniques and specificities. The research part of the thesis is based on surveying Slovenians and Croatians with an aim to gather relevant data and answer the research question: “How do Slovenian students, in comparison to Croatian students, perceive the financial value of seminar papers and exams?” In order to understand the broader context of the topic in question, the thesis also examines instances where exams and seminar papers were bought. The research findings are the following. Trade involving seminar papers and exams is more widespread in Croatia than in Slovenia. Croatian students are more willing to pay for exams and seminar papers regardless of their difficulty level, while Slovenian students are more willing to pay a larger sum for exams and seminar papers which are deemed to be more difficult to complete. Students from both countries are equally more willing to pay for seminar papers than exams. They also agree that the communication process is tangled and complicated, as well as that several actors take part in it.

Ključne besede:grey market, corruption, Slovenia, Croatia, financial value.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj