Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
How moment-to-moment EEG measures enhance ad effectiveness evaluation : peak emotions during branding moments as key indicators
ID
Kolar, Tomaž
(
Avtor
),
ID
Batagelj, Zenel
(
Avtor
),
ID
Omeragić, Ismir
(
Avtor
),
ID
Husić-Mehmedović, Melika
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,02 MB)
MD5: 120D30BEE58F2B02D03A185673F2E4F1
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://www.journalofadvertisingresearch.com/content/61/4/365
Galerija slik
Izvleček
Existing literature compares neuromarketing and traditional methods, making the questionable assumption that these are monolithic measurement alternatives all serving the same, predictive purpose. This study examines and empirically challenges this notion by relying on a neuroscientific perspective and a robust empirical study to examine the correspondence of expanded sets of diverse electroencephalogram (EEG) and survey advertising indicators. The key findings are that EEG and survey indicators measure different kinds of emotions (and attention) and that the newly developed, momentary EEG indicators are superior to the conventional, aggregated ones. The findings suggest that moment-to-moment EEG advertising indicators, such as peak emotions during branding moments, distinctively enhance advertising effectiveness evaluation and enhancement.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
marketing
,
brands
,
consumer behaviour
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Recenzirani rokopis
Leto izida:
2021
Št. strani:
Str. 365-381
Številčenje:
Vol. 61, iss. 4
PID:
20.500.12556/RUL-134136
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
0021-8499
DOI:
10.2501/JAR-2021-014
COBISS.SI-ID:
78349827
Datum objave v RUL:
24.12.2021
Število ogledov:
1472
Število prenosov:
357
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of advertising research
Skrajšan naslov:
J. advert. res.
Založnik:
Advertising Research Foundation
ISSN:
0021-8499
COBISS.SI-ID:
25703424
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
blagovne znamke
,
vedenje potrošnikov
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj