izpis_h1_title_alt

Impulzivno in kompulzivno nakupno vedenje porabnikov : pregled teoretičnega razvoja in predlog modela
ID Jeraj, Matevž (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jeraj3761.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, vedenjske znanosti, psihologija potrošnika, planiranje, modeli
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jeraj]
Leto izida:2009
Št. strani:63 str.
PID:20.500.12556/RUL-13390 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18483430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:979
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, behavioural sciences, consumer psychology, planning, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj