izpis_h1_title_alt

Performative Gender in Contemporary Theatre : a case study of Susan Sontag and Simona Semenič
ID Knez, Nuša (Avtor), ID Toporišič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Blake, Jason Frederick (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (666,71 KB)
MD5: D970611C67826DE485E7646096B5FEB2

Izvleček
The following thesis investigates the dynamics of how contemporary theatre portrays gender. It focuses on illuminating how theatre can function as a tool of undermining a dual perspective on gender and social reality. This is done by firstly highlighting some of the most influential gender theories from the second half of the 20th century (de Beauvoir, Bourdieu, Fausto-Sterling and Butler). Later, an overview of the postmodern conditions of being are presented, as means that crucially shaped the theatre of today. The final theoretical chapter focuses on Lehmann’s theory of the postdramatic theatre. The analytical part of the thesis then utilizes the theoretical framework as a means of conducting a qualitative historical analysis of the chosen postdramatic texts and their on-stage adaptations. They are, Susan Sontag’s Alice in Bed (1993) and Simona Semenič’s seven cooks, four soldiers and three sophias (2014), directed by Ivo van Hove and by Diego de Brea, respectively.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:gender theory, performative gender, postdramatic theatre, Sontag, Semenič
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Knez]
Leto izida:2021
Št. strani:85 str.
PID:20.500.12556/RUL-133661 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.74:[792.9:82-2]
COBISS.SI-ID:88670723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2021
Število ogledov:677
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Performativ spola v sodobnem gledališču : študija primerov Susan Sontag in Simone Semenič
Izvleček:
Magistrsko delo preučuje dinamiko prikazovanja spola v sodobnem gledališču. Osredotoči se na poudarjanje tega, kako lahko gledališče deluje kot orodje spodkopavanja dualne perspektive spola in družbene realnosti. Sprva je to realizirano preko izpostavitve nekaterih izmed bolj vplivnih teorij spola iz druge polovice 20. stoletja (de Beauvoir, Bourdieu, Fausto-Sterling in Butler). Nato je predstavljen pregled postmodernih pogojev bivanja, pri čemer je poudarjena perspektiva, ki je ključno pomagala izoblikovali današnje postdramsko gledališče (Lehmann). Analitični del naloge uporabi teoretski okvir kot prizmo, preko katere je izvedena kvalitativna historična analiza izbranih postdramskih tekstov ter njunih uprizoritev. Primera izbrana za analizo sta Alice v postelji (1993), avtorice Susan Sontag ter sedem kuharic, štirje soldati in tri sofije (2014) avtorice Simone Semenič, ki sta ju režirala Ivo van Hove in Diego de Brea.

Ključne besede:teorija spola, performativ spola, postdramsko gledališče, Sontag, Semenič

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj