izpis_h1_title_alt

Vpliv družbenih omrežij na potrošniško kulturo generacij Y in Z : primer Instagrama in TikToka
ID Poljak, Andrejka (Avtor), ID Vidmar Horvat, Ksenija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (799,50 KB)
MD5: D52EFF31AEB73A0EC7D3E8AD655882D7

Izvleček
Magistrska naloga skuša predstaviti novo obliko spletnega potrošništva, tj. potrošništvo na družbenih omrežjih oziroma potrošništvo, ki se zaradi vpliva le-teh dogaja. Delo podrobneje analizira družbeno skupino mladih potrošnikov, tj. potrošnikov, ki veljajo za predstavnike generacij Y in Z, saj imajo družbene platforme na potrošniško kulturo le-teh največji vpliv. Naloga tako predstavi in razišče širši družbeni kontekst, v katerem predstavniki generacij Y in Z živijo, saj oriše določene ekonomske in socialne oziroma kulturne okoliščine, kot sta na primer status delovne aktivnosti, vpetost v izobraževanje ter vse večja soodvisnost mladih od pametnih telefonov. Prav tako analizira način trženja potrošnih izdelkov, ki se odvija na družbenih omrežjih, in sicer promoviranje le-teh s pomočjo multimedijskih vsebin, ki jih ustvarjajo vplivneži, tj. posredniki med potrošniki ter proizvajalci tržnih izdelkov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nova oblika potrošništva, družbena omrežja, generacija Y, generacija Z, vplivneži
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Poljak]
Leto izida:2021
Št. strani:78 str.
PID:20.500.12556/RUL-133660 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7:[316.472.4:330.567.22]
COBISS.SI-ID:88661763 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2021
Število ogledov:773
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of social media on the consumer culture of Generations Y and Z : the cases of Instagram and TikTok
Izvleček:
The master's thesis seeks to present a new form of online consumerism, ie. consumerism on social networks or consumerism that occurs due to their influence. The work analyzes a social group of young consumers, ie. consumers, who are considered to be representatives of Generations Y and Z, as social platforms have the greatest impact on their consumer culture. The thesis thus presents and explores a broader social context in which the representatives of Generations Y and Z live, as it outlines certain economic and social or cultural circumstances, such as employment status, involvement in education and the growing interdependence of young people with smartphones. It likewise analyzes the way consumer products are marketed on social networks, namely the promotion of these through multimedia content created by influencers, ie. intermediaries between consumers and producers of consumer products.

Ključne besede:new form of consumerism, social networks, generation Y, generation Z, influencers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj