izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva in zvestobe med potrošniki trgovin Hofer in Lidl s pomočjo neto promocijskega rezultata : magistrsko delo
ID Pavlič, Aljaž (Avtor), ID Marinšek, Denis (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pavlic4430-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, diskont, prodajalna, Hofer, Lidl, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Pavlič]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 49, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-133545 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:85687555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2021
Število ogledov:735
Število prenosov:71
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of satisfaction and loyalty among Hofer and Lidl store consumers using net promoter score
Ključne besede:Slovenia, sales discount, shops, Hofer, Lidl, consumer, satisfaction, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj