izpis_h1_title_alt

Vloga trženja v vinogradništvu : primer Goriških Brd
ID Mavrič, Tina (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/mavric1980.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vinogradništvo, vinarstvo, poslovno komuniciranje, oglaševanje, strategija, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Mavrič]
Leto izida:2021
Št. strani:I, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-133520 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:84342019 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2021
Število ogledov:669
Število prenosov:68
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of marketing in viticulture: Goriška Brda in Slovenia
Ključne besede:marketing, viticulture, wine-business, business communication, advertising, strategy, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj