izpis_h1_title_alt

Etičnost trženja in korona trženje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Brusač, Ivana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/brusac1970.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, etika, proizvodi, cena, distribucija, epidemija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Brusač]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 23, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-133510 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:83767043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2021
Število ogledov:1235
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing ethics and corona marketing
Ključne besede:marketing, business communication, ethics, products, price, distribution, epidemic, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj