Spletno oglaševanje podjetjem omogoča stik z uporabniki iz vsega sveta in marketing njihovih izdelkov ustreznim tržnim segmentom. Temelj modernega spletnega oglaševanja je sodelovanje na realnočasovnih (RTB) avkcijah, kjer se reklamni prostor na spletnih straneh dinamično prodaja najvišjim ponudnikom. Ključni del RTB avkcij je napovedovanje klikov (CTR), oziroma računanje verjetnosti, da bo uporabnik kliknil na prikazani oglas. CTR napovedovanje se izvaja s pomočjo strojnega učenja, kjer so kliki modelirani s pomočjo širokega nabora kontekstualnih in zgodovinskih značilk.
Lotimo se vložitve značilk za potrebe izboljšanja CTR napovednega procesa. Osredotočimo se na dva popularna napovedna modela, logistično regresijo in faktorizacijske stroje, in predlagamo različne vložitvene module za izboljšanje končne napovedi. Napovedno točnost nadgrajenih modelov izmerimo na lokalnih podatkih podjetja Zemanta, ki so podobni produkcijskemu okolju. Naši rezultati kažejo, da več predlaganih modulov izboljša napovedno točnost brez bistvenega podaljšanja učnega časa ali velikosti modela.
|