izpis_h1_title_alt

Vloga trgovinskega formata v procesu širitve trgovca na trge v razvoju : magistrsko delo
ID Komac, Jožica (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/komac203-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, trgovinsko podjetje, trg, dežele v razvoju, mednarodna trgovina, potrošnja, potrošnik, case study, Kosovo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Komac]
Leto izida:2009
Št. strani:III, 75 str., 8 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13285 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:18348774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1257
Število prenosov:312
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, commercial enterprise, market, developing countries, international trade, consumption, consumer, case study, Kosovo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj