izpis_h1_title_alt

Uspešnost motečih oglasov : diplomsko delo
ID Cerjak, Janja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cerjak3647.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, elektronsko trženje, tisk, televizija, radio, efektivnost, uspeh, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Cerjak]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 43 str., I, 30 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13267 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:18340838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1300
Število prenosov:287
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, electronic marketing, press, television, radio, efficiency, success, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj