izpis_h1_title_alt

Vpliv digitalizacije na proces nakupnega odločanja generacije Y : magistrsko delo
ID Pavšič, Katarina (Avtor), ID Aleksić, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kolar, Tomaž (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pavsic4381-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, digitalizacija, mladina, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pavšič]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 51, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-132654 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:81017603 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.11.2021
Število ogledov:1824
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of digitalization on consumer decision-making process of generation Y
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, digitalization, youth, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj