izpis_h1_title_alt

Poglobljeno razumevanje uporabe družbenih medijev v majhnih in srednje velikih podjetjih : magistrsko delo
ID Todorova, Andrea (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/todorova4341-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna in srednja podjetja, trženje, elektronsko trženje, strategija trženja, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Todorova]
Leto izida:2021
Št. strani:62, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-132624 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:79351555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:778
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An in-depth understanding of the use of social media in small and medium-sized enterprises
Ključne besede:SMEs, marketing, electronic marketing, marketing strategy, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj