izpis_h1_title_alt

Pomladitev blagovne znamke s targetiranjem nove ciljne skupine : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Đođ, Nika (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/dod1917.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, mediji, družbena omrežja, blagovne znamke, medgeneracijske razlike, spremembe
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Đođ]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 25, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-132604 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:78413059 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:1375
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand rejuvenation by targeting a new group of consumers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, media, social networks, brands, generation gap, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj