izpis_h1_title_alt

Analiza uporabe fotografije na družbenih omrežjih
ID Godeša, Jana (Avtor), ID Starešinič, Marica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Iskra, Andrej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,65 MB)
MD5: 4172D7234AE70B3AD243F9B180F04AC6
.pdfPDF - Priloga, prenos (140,99 KB)
MD5: BB6B4DCD673E88A0881636B548EB2A68
.pdfPDF - Priloga, prenos (9,39 MB)
MD5: AF11A59D24B4E59C06A261406659B7BD

Izvleček
V diplomskem delu je opisan postopek analize uporabe fotografije na družbenih omrežjih, pri katerem je bila uporabljena tudi anketa. Predstavljen je razvoj od umetniških risb skozi zgodovino, od prve nastale fotografije in nadaljevanje razvoja fotografije do današnjega dne, ko se je fotografija razvila do te mere, da ima vsak pametni telefon vgrajeno kamero. Opisan je postopek razvoja umetniških del do njihove digitalizacije in dostopnosti objavljenih fotografij vsem z internetnim dostopom, po celem svetu. Navedene so aplikacije družbenih omrežjih, ki se uporabljajo za deljenje fotografij in njihov namen za uporabnike. Opisan je vpliv njihovega obstoja oziroma vpliv različnih fotografij, ki jih uporabniki teh aplikacij delijo v svet. Omenjeni so tudi programi in aplikacije, tako brezplačne kot plačljive, ki ponujajo možnost manipuliranja fotografij, tako na računalniku kot na telefonu oziroma drugih pametnih napravah, ki jih nato z uporabniki delijo na družbenih omrežjih. Predstavljeni so profili Instagram uporabnikov, ki uporabljajo tako izvorne fotografije, kot zelo obdelane, oziroma obdelane na naraven način, za lažje predstavljanje raznolikosti objavljenih fotografij. V podkrepitev navedb diplomske naloge je bila izvedena spletna anketa. Pokazala je kakšna vrsta fotografije je ljudem bolj všeč, izvorna ali naravna fotografija brez obdelave. Dodatno je tudi osvetlila, kateri dejavniki še vplivajo na izbiro določene vrste fotografije (spol, starost, aktivnost na družbenih omrežjih ...) in kako velika je razlika v odgovorih. Grafi in stolpičnimi diagrami s podatki iz ankete prikazujejo razlikovanje in ujemanje odgovorov pri obeh aplikacijah, ki so bili uporabljeni pri anketi – Instagram-u in Facebook-u.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena omrežja, fotografija, manipulacija fotografije, razvoj fotografije, vpliv fotografije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-132436 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.10.2021
Število ogledov:1373
Število prenosov:159
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of photo usage on social media
Izvleček:
In this graduate paper, the procedure of analysis of photo usage on social media, including the survey research is presented. The development through history from the first photograph taken and how photography continues to evolve to the present day, when it is expanded to such an extent that each smartphone has a built-in camera is described. The process of art development, to its digitalization and accessibility of those published photographs all over the world, to all with internet access is described thoroughly. The applications, that are used on social networks used for photo sharing have been presented, as well as their purpose for users. The influence of their existence and the influence of various photos used on these applications by users to share in the world, is described. Furthermore, the applications, free and paid ones, that are made for editing photos on smartphones and computers, which we later upload on social networks, have been listed. The profiles of Instagram users, that post original, processed and processed photos with a natural look, have been presented for easier visual presentation of photo diversity. In the end, the survey was used to analyse what kind of photography people like more, edited and manipulated or natural photography without retouching. It was found out which factors also influence the choice of a certain type of photography (gender, age, activity on social networks ...) and how big the difference in the answers is. Graphs and bar charts were used to show the differentiation and matching of responses in the two applications we used in the survey - Instagram and Facebook.

Ključne besede:photography, photography effects, photography timeline, social media

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj