izpis_h1_title_alt

Značilnosti kupcev visokokakovostnih blagovnih znamk : diplomsko delo
ID Troha, Manja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/troha133.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, trg, kvaliteta, nakup, potrošnik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Troha]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 22 str., 3 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13213 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:18310886 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:698
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, market, quality, purchasing, consumer

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj