izpis_h1_title_alt

Video-Tutorials: Funktionen, Strukturen und Medienspezifik einer multimodalen Textsorte
ID Felda, Ajda (Avtor), ID Škerlavaj, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (706,47 KB)
MD5: E0FBB5A801CCD771E048DBA3A6A0F8C3

Izvleček
Der Gegenstand der Diplomarbeit sind Video-Tutorials, die aufgrund der technischen Fortschritte und gesellschaftlichen Entwicklungen in den letzten Jahren eine wichtige Textsorte zur Wissensvermittlung und Anleitung für den Gebrauch von Produkten bzw. die Durchführung von Aktivitäten geworden sind. Ziel der Diplomarbeit ist, diese „neue“ Textsorte im digitalen Zeitalter zu beschreiben und zu untersuchen, wie die einzelnen semiotischen Ressourcen – wie etwa die gesprochene und geschriebene Sprache, das bewegte Bild (Aufnahmen), die Gestik, Mimik und die Musik– zur Instruktionsfunktion und Funktion der Wissensvermittlung in Video-Tutorials beitragen. Die Diplomarbeit gliedert sich in zwei Teile – einen theoretischen Teil, in dem die theoretischen Grundlagen für die Analyse geschaffen wurden, und einen empirischen Teil, in dem drei Video-Tutorials aus textlinguistischer und multimodaler Perspektive analysiert wurden. Dabei wurden vor allem die Aspekte wie Funktion, Thema, Sprache, Multimodalität und Medienspezifik der Video-Tutorials fokussiert. Für die Analyse wurden drei sehr unterschiedliche Video-Tutorials ausgewählt, um die große Vielfalt von Realisierungsvarianten dieser Textsorte im konkreten Sprachgebrauch aufzuzeigen.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:Deutsche Sprache im Gebrauch, Textlinguistik, Instruktionstexte, Video-Tutorials, digitale Texte, Multimodalität
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-132058 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:80122883 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.10.2021
Število ogledov:553
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Video navodila: Vloge, strukture in medijske posebnosti multimodalne besedilne vrste
Izvleček:
Predmet diplomskega dela so video navodila (video tutorials), ki so zaradi tehničnega napredka in družbenega razvoja v zadnjih letih postala pomembna besedilna vrsta za posredovanje znanja in dajanje navodil za uporabo izdelkov ali opravljanje različnih dejavnosti. Cilj diplomske naloge je opisati to „novo“ besedilno vrsto v digitalni dobi in preučiti, kako posamezni semiotični viri kot govorjeni in pisan jezik, gibljive slike (posnetki), geste, mimika, glasba itd. prispevajo k funkciji dajanja navodil in prenosa znanja. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretični del, v katerem smo ustvarili teoretično podlago za analizo, in empirični del, v katerem smo analizirali tri video navodila z besediloslovne in multimodalne perspektive. Pri tem smo se osredotočili predvsem na vidike kot so funkcija, tema, jezik, multimodalnost in medijska specifičnost video navodil. Za analizo smo izbrali tri zelo različna video navodila, da bi prikazali raznolikost pojavnih oblik te besedilne vrste v konkretni jezikovni rabi.

Ključne besede:Nemški jezik v rabi, besediloslovje, navodila, video navodila, digitalna besedila, multimodalnost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj