izpis_h1_title_alt

Preoblikovanje identitete blagovne znamke v podjetju Hit Nova Gorica : diplomsko delo
ID Kutin Funda, Kaja (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kutin127.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, igralništvo, podjetje, Hit, storitve, blagovne znamke, identiteta podjetja, spremembe
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kutin Funda]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-13204 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:18304742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1004
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, gambling, enterprises, services, trademarks, corporate identity, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj