izpis_h1_title_alt

Strategija tržnega komuniciranja vrhunskih slovenskih vin : magistrsko delo
ID Lampe, Marija (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,23 MB)
MD5: CE63B2AEC22A323B200743C01F17A83A

Izvleček
Magistrsko delo pregleduje trenutne tržne razmere vina v Sloveniji in opredeljuje najpomembnejše dejavnike, ki so pri nakupu vina za potrošnika odločilni. Trženje vina je kompleksen proces zaradi nenehnih sprememb, zahtevnosti potrošnika in pa različnih dejavnikov, od katerih je nastanek vina odvisen. Vinarji so primorani iskati nove prodajne poti in ideje. S pregledom teorije in izvedbo petih poglobljenih intervjujev z najbolj priznanimi slovenskimi vinarji je bilo ugotovljeno, da je ključni dejavnik nakupnega odločanja za slovenske potrošnike etiketa, sledijo pa še blagovna znamka, zunanja podoba steklenice in informacije na etiketi. Slovenski vinarji prisegajo na kvalitetna vina in se redno udeležujejo vinskih tekmovanj po celem svetu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vino, trženje, etiketa, blagovna znamka, vrhunska vina, vinogradništvo, tržno komuniciranje, kakovost vina, vinarji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lampe]
Leto izida:2021
Št. strani:69 str.
PID:20.500.12556/RUL-131917 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:663.2(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:82100483 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.10.2021
Število ogledov:1320
Število prenosov:124
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:marketing strategy og High Quality Slovene wines
Izvleček:
The master's work surveys current market conditions of wine in Slovenia and defines the most significant factors that affect the demand for wine purchasing. Wine marketing is a complex process due to boundless modifications, consumer demanding and different factors the wine depends on. Winemakers are compelled into seeking new sales techniques and ideas. With looking over the theory and making five in-depth interviews with the most reputation Slovene winemakers, has been found out that the front label is the vital wine buying factor for Slovene consumers, the following ones are trademark, a wine bottle head to toe and information on the back label. The Slovene winemakers have confidence in wine quality and regularly take part in wine competitions all over the world.

Ključne besede:wine, marketing, label, trademark, high quality wines, winegrowing, marketing strategy, wine quality, winemakers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj