izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva občanov v izbrani občini : diplomsko delo
ID Tahirović, Larisa (Avtor), ID Umek, Lan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: 9635EE58075C5BF712A5D8645EA43860

Izvleček
Lokalna samouprava združuje prebivalce na določenem teritorialnem območju in deluje z namenom dvigovanja kakovosti življenja in enakomernega razvoja. Temelj lokalne samouprave je občina, ki upravlja lokalne zadeve javnega pomena v skladu z zakonodajo, s strani občine pa je ustanovljena občinska uprava, ki izvršuje naloge občine in nadzor, uresničuje pravice, interese in obveznosti strank ter sodeluje z ostalimi institucijami in organi. Z nudenjem storitev slednje se oblikuje zadovoljstvo občanov, ki je rezultat med pričakovanim in zaznanim delovanjem storitve. Eden izmed ključnih dejavnikov oblikovanja zadovoljstva je kakovost. Zadovoljstvo se lahko meri z metodo SERVQUAL. To metodo sem uporabila v raziskavi, kjer sem preverjala zadovoljstvo občanov Občine Litija z delom občinske uprave. V splošnem je velika večina občanov zadovoljna z delom občinske uprave in njenim delovnim časom. Občani so v okviru storitev, ki jih nudi občinska uprava, najbolj zadovoljni z naslednjima kategorijama: zanesljivostjo, znotraj katere najvišje ocenjujejo poštenost zaposlenih, najnižje pa natančnost storitev ter varnostjo in zaupanjem, kjer je najvišjo stopnjo zadovoljstva prejela prepričljivost zaposlenih in najnižje znanje zaposlenih. Najnižjo stopnjo zadovoljstva oziroma nezadovoljstvo so občani izrazili s kategorijo otipljivost in vidnost, znotraj te kategorije so občani visoko ocenili zadovoljstvo z urejenostjo zaposlenih, s prostorom in opremo pa so izrazili nezadovoljstvo. Ugotovila sem tudi, da stopnja zadovoljstva za vsako izmed kategorij ne variira med moškimi in ženskami. Prav tako sem ugotovila pozitivno povezavo med empatijo in zanesljivostjo, se pravi zadovoljstvo, ki izhaja iz dejavnikov empatije, vodi v zadovoljstvo z zanesljivostjo, in obratno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lokalna samouprava, zadovoljstvo uporabnikov, kakovost storitev, metoda SERVQUAL, Litija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Tahirović]
Leto izida:2021
Št. strani:IX, 56 str.
PID:20.500.12556/RUL-131878 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:352:304.35(497.4Litija)-047.44
COBISS.SI-ID:81058819 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.10.2021
Število ogledov:1209
Število prenosov:367
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of user satisfaction in chosen municipality
Izvleček:
Local self-government unites the inhabitants of a certain territorial area and works with the aim of raising the quality of life and balanced development. The foundation of local self government is the municipality, which manages local affairs of public importance in accordance with the law. By providing the services of the latter, the satisfaction of citizens is formed which is the result between the expected and perceived operation of the service. One of the key factors in creating satisfaction is quality. Satisfaction can be measured with the SERVQUAL method. I used this method in a survey where I checked the satisfaction of the citizens of the Municipality of Litija with the work of the municipal administration. In general, the vast majority of citizens are satisfied with the work of the municipal administration and its working hours. Within the services provided by the municipal administration, citizens are most satisfied with the following categories: reliability, within which they assess the honesty of employees the highest and the accuracy of services the lowest, and security and trust, where the highest level of satisfaction was received by employees' persuasion and employees' knowledge. The lowest level of satisfaction or dissatisfaction was expressed in the category of tangibility and visibility, within this category the citizens highly rated the satisfaction with the orderliness of employees, and expressed dissatisfaction with the space and equipment. I also found that the level of satisfaction for each of the categories did not vary between men and women. I have also found a positive relationship between empathy and reliability, that is, satisfaction that stems from empathy factors leads to satisfaction with reliability, and vice versa.

Ključne besede:local self-government, user satisfaction, quality of services, SERVQUAL method, Litija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj