izpis_h1_title_alt

Organizacija dogodka kot oblika tržnega komuniciranja na primeru Maratona treh src : diplomsko delo
ID Gider, Primož (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/gider3576.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dogodek, trženje, poslovno komuniciranje, sponzorstvo, organizacija, case study, šport, Maraton treh src
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Gider]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 47 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13154 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18263270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1150
Število prenosov:323
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:event, marketing, business communication, sponsorship, organization, case study, sports

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj