Details

Prednosti in slabosti zunanjega izvajanja notranjerevizijskih storitev : diplomsko delo
ID Možina, Valentina (Author), ID Kavčič, Slavka (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mozina3524.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:računovodstvo, računovodski izkazi, revizija, revizor, notranja revizija, storitve, zunanje izvajanje dejavnosti, analiza
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[V. Možina]
Year:2008
Number of pages:I, 39 str.
PID:20.500.12556/RUL-13093 This link opens in a new window
UDC:657.6
COBISS.SI-ID:18191590 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1481
Downloads:166
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MOŽINA, Valentina, 2008, Prednosti in slabosti zunanjega izvajanja notranjerevizijskih storitev : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : V. Možina. [Accessed 29 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mozina3524.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:accounting, accounting statements, auditing, auditor, internal auditing, services, outsourcing, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. ANALIZA STRATEGIJE IN TAKTIK DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANI ORGANIZACIJI
  2. ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNEGA MARKETING V IZBRANEM PODJETJU
  3. OVREDNOTENJE UPORABE DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANEM PODJETJU
  4. ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V IZBRANI ORGANIZACIJI
  5. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNEGA MARKETINGA IZBRANE ORGANIZACIJE
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
  2. Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
  3. Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  4. Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
  5. Analiza digitalnega marketinga izbrane organizacije

Back