izpis_h1_title_alt

Čustveno in socialno področje razvoja pri usmerjenih glasbenih dejavnostih v predšolskem obdobju
ID Brancelj, Urška (Avtor), ID Sicherl Kafol, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6920/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo Čustveno in socialno področje razvoja pri usmerjenih glasbenih dejavnostih v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu smo najprej predstavili emocionalni in socialni razvoj predšolskih otrok ter glasbeno vzgojo v vrtcih. V zadnjem poglavju smo predstavili vpliv glasbe in glasbene vzgoje na socialni in čustveni razvoj predšolskega otroka. Namen diplomskega dela je raziskati vpliv glasbene vzgoje na čustveno doživljanje vrtčevskih otrok in njihovo socialno vključenost. V raziskavo je bil vključen oddelek 21-ih otrok, njihovi starši in 2 strokovni delavki. Ugotovili smo, da so otroci med usmerjenimi glasbenimi dejavnostmi povečini aktivno sodelovali, komunicirali verbalno in neverbalno, poslušali sogovornike, delili svoje mnenje, pri samostojnem izvajanju in nastopanju niso izražali strahu pred nastopanjem ali nelagodja, izražali pa so interes in veselo razpoloženje ob vseh glasbenih dejavnostih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:glasbena vzgoja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-130830 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:76733443 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2021
Število ogledov:1197
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emotional and social development in guided music activities in the preschool years
Izvleček:
This thesis, Emotional and Social Development in Guided Music Activities in the Preschool Years, includes theoretical and empirical part. Firstly, we presented emotional and social development of preschool children as well as music education in kindergarten. In the last chapter we presented how music education and musical activities are able to affect social and emotional development of a preschool child. The purpose of this thesis was to research the impact of music education on preschool children, their emotional experiencing, social interacting, etc. We included a class of 21 preschool children in the study, along with their parents and two preschool teachers. We concluded that the majority of children actively participated in music activities, they communicated both verbally and non-verbally, listened to each other, shared their opinions and they did not show signs of discomfort or performance anxiety. They expressed excitement and showed interest during all music activities.

Ključne besede:music education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj