izpis_h1_title_alt

Oblikovanje interaktivne knjige zgodb Sherlocka Holmesa
ID Kadunc, Anja (Avtor), ID Ražman, Roman (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,69 MB)
MD5: 96BBF2A00D10D8E48149156BCDAC51A9

Izvleček
Za diplomsko delo sem izdelala interaktivno knjigo, v kateri sem zbrala pet zgodb o Sherlocku Holmesu pisatelja Arthurja Conana Doyla. V teoretičnem delu sem več povedala o avtorju in zgodbah, ki sem jih vključila v knjigo. Opisala sem knjigo, zgodovino in postopek oblikovanja knjige ter interaktivne knjige. Raziskovala sem tudi zgodovino grafičnega oblikovanja, natančneje obdobje 19. stoletja v viktorijanski Angliji, okoliščine, ki so vplivale na razvoj oblikovanja takrat, tehnologije in slog oziroma izgled oblikovanja. Pri praktičnem delu sem v zgodbah poiskala grafične izdelke, kot so vozovnice, časopisni članki in pisma, s katerimi liki rokujejo. Te izdelke sem nato oblikovala po zgledu oblikovanja konec 19. stoletja, v knjigo pa sem jih vstavila kot ilustracije ali interaktivne elemente. Zgodbo vizualno poudarijo in bralcu pomagajo prikazati okolje in čas, v katerem se zgodbe odvijajo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, knjiga, oblikovanje knjige, Sherlock Holmes, interaktivnost, interaktivni elementi, ilustracija, diplomsko delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-130799 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2021
Število ogledov:1570
Število prenosov:87
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing an interactive book of Sherlock Holmes stories
Izvleček:
For my thesis, I created an interactive book in which I collected five Sherlock Holmes stories by Arthur Conan Doyle. In the theoretical part, I told more about the author and the stories I included in the book. I described the book, history and process of designing the book and the interactive book. I also researched the history of graphic design, specifically the 19th century in Victorian England. The circumstances that influenced the development of design at the time, the technologies and the style or look of design. In the practical work, I looked for graphic products in the stories, such as tickets, newspaper articles and letters that the characters handle. I then modelled these products on late 19th century design and inserted them into the book as illustrations or interactive elements. These visually emphasise the story and help the reader to see the setting and the time in which the stories take place.

Ključne besede:visual communications, graphic design, book, book design, Sherlock Holmes, interactive, interactive elements, illustration, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj