izpis_h1_title_alt

Analiza vpliva trženja prek družbenih medijev na nakupne navade porabnikov : primer izdelkov za osebno nego
ID Makuc Kumar, Polona (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/makuc_kumar1908.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, kozmetika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Makuc Kumar]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 24, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-130742 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:75677443 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:748
Število prenosov:59
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the impact of social media marketing on consumer buying habits : the case of personal care products
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, cosmetics, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj