izpis_h1_title_alt

Vloga vplivnežev na Instagramu v nakupnih odločitvah porabnikov na primeru kozmetičnih izdelkov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Jernejčič, Špela (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/jernejcic1889.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, izbira, kozmetika, družbena omrežja, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Jernejčič]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 22, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-130710 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:71963139 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:647
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of Instagram influencers in consumer purchase decisions in case of cosmetic products
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, choice, cosmetics, social networks, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj