izpis_h1_title_alt

Ključni elementi uspešne spletne trgovine in pomembnost uporabniške izkušnje : diplomsko delo
ID Jeznik, Nadja (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jeznik3502.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, prodaja, razvoj, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Jeznik]
Leto izida:2008
Št. strani:I, 48 str., 14 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13070 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.1
COBISS.SI-ID:18161382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2260
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, information technology, Internet, electronic commerce, electronic marketing, sales, development, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj