izpis_h1_title_alt

Vpeljava nove blagovne znamke Alive na trg : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Panić, Nejka (Avtor), ID Hvalič Erzetič, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/panic1874.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg, trženje, blagovne znamke, razvoj, image, tržne raziskave, tržna analiza, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Panić]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 26, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-130686 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:71329283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:719
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Launching the new brand Alive to the market
Ključne besede:market, marketing, brands, development, image, market research, market analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj