izpis_h1_title_alt

Prenova procesa reševanja in sledenja naročniških zahtev v izbranem podjetju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kajfež, Uroš (Avtor), ID Grah, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kajfez1880.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poslovni proces, spremembe, produktivnost, efektivnost, tehnologija, reševanje problemov, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kajfež]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 27, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-130683 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:71183619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:927
Število prenosov:44
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Transforming the process of resolving and tracking user claims in selected company
Ključne besede:business process, changes, productivity, efficiency, technology, broblem solving, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj