izpis_h1_title_alt

Razširitev poslovne aplikacije z možnostjo izdaje eRačuna po standardu eSlog 2.0
ID LINDIČ, GAL (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,59 MB)
MD5: 807A13C659E63C106F1F79925C7CD5E9

Izvleček
V diplomskem delu smo raziskovali problem izdaje računov in slabosti, kiso prisotne, če se ne uporablja elektronskega poslovanja. Analizirali smotrenutni proces izdaje računov, ki ga uporablja podjetje, nato pa smo napodlagi tega začeli z zasnovo novega. Pri načrtovanju smo izdelali diagrameprimerov uporabe, kjer smo lahko preučevali, kako bi potekala interakcijaosebe s procesom. Po uspešni analizi smo začeli z implementacijo, po koncupa smo naredili analizo novega procesa in preučili, če zadovolji potrebe ali ne.V primeru neuspešne analize smo na novo načrtovali nadgradnjo procesa inponovili postopek. Po večih nadgradnjah smo imeli končni proces, ki rešujevse pomanjkljivosti prejšnjega, je avtomatiziran in dolgoročen.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:elektronsko poslovanje, avtomatizacija procesa
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-130481 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:78555651 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2021
Število ogledov:840
Število prenosov:161
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The upgrade of business application to support the issuing of eInvoices based on standard eSlog2.0
Izvleček:
In this thesis, we investigated invoicing and the disadvantages that werepresent if e-commerce is not used. We have analyzed current issuance pro-cess used by the company, and then based on the information gathered, weconceived a new one. When designing it, we made use of use case diagrams,where we could predict how people would interect with said process. Aftera successful analysis, we started with the implementation, and after the endof it, we analyzed new procedure if it met the needs. In case of unsuccess-ful analysis we the re-planned the whole process upgrade and repeated saidsteps. After several upgrades, we had a final process that resolves missingdeficiency on the previous one, is automated and built for long-term use.

Ključne besede:electronic commerce, automating the process

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj