izpis_h1_title_alt

Besedotvorni postopki v pisnih oglaševalskih besedilih : diplomsko delo
ID Oražem, Nina (Avtor), ID Štumberger, Saška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,22 MB)
MD5: 447C295B9652BC0610412104748B938A

Izvleček
Diplomsko delo obravnava besedotvorne postopke v različnih pisnih oglaševalskih besedilih, pri čemer v analizo vključuje tako sistemsko predvidljive kot tudi nepredvidljive postopke tvorjenja, ki so natančno opredeljeni tudi v teoretičnem delu naloge. V današnjih oglasnih besedilih je med predvidljivimi besedotvornimi vzorci najbolj razširjeno sestavljanje, medtem ko med nepredvidljivimi postopki izstopata prekrivanje in sklapljanje. Ugotovljeno je tudi, da snovalci oglasov v mnogih primerih uporabljajo princip grafiksacije (izstopa postopek naivnega etimologiziranja), s pomočjo katerega je besedilo atraktivnejše in posledično hitreje zapomnljivo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, besedotvorje, oglasno besedilo, tvorjenka, grafiksacija, prekrivanje, sklapljanje, sestavljanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Oražem]
Leto izida:2021
Št. strani:78 f.
PID:20.500.12556/RUL-130180 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:659
COBISS.SI-ID:77529859 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2021
Število ogledov:854
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Word formation processes in written advertising discourse
Izvleček:
The bachelor's thesis discusses word formation processes in various types of written advertising discourse. The paper includes both predictable and unpredictable word formation processes, which are thoroughly defined in the theoretical part of the thesis. In today's advertising texts, the most common predictable word formation process is ordinary derivation by prefixation, while among unpredictable word formation processes, blending and compounding stand out. It was also observed that many advertising designers use graphoderivatives (the most common is naive etymologisation), which make the text more attractive and consequently faster to remember.

Ključne besede:Slovenian, word formation, advertising discourse, complex word, graphoderivatives, blending, compounding, ordinary derivatives by prefixation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj