izpis_h1_title_alt

Izdelava izobraževalne igre v navidezni resničnosti
ID Štrumbelj, Gašper (Avtor), ID Muck, Deja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Gabrijelčič Tomc, Helena (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,90 MB)
MD5: 20058AC759D4E1DDA27AA89FB1DE2D66

Izvleček
Video igre postajajo iz dneva v dan pomembnejši člen v izobraževanju, saj dan danes predstavljajo enega najbolj prisotnih medijev. S tem raste tudi zanimanje za izdelavo novih iger, s tem da se vedno več poudarka daje izobraževanju, saj so igre lahko za mlade odličen način izobraževanja skozi igro oz. zabavo s pomočjo igrifikacije. V diplomskem delu je opisan proces izdelave poučne igre v navidezni resničnosti (v nadaljevanju VR) z uporabo odprtokodnih programov. Takšen način razvijanja je vedno bolj popularen, saj se ga lahko loti vsak, ne glede na nivo znanja in finančnega stanja. Prav tako za take programe na spletu obstaja veliko poučne vsebine ter primerov in javno dostopnih projektov, ki so na voljo tako za uporabo kot izobraževanje. Tematika diplomskega dela na temo izdelave izobraževalne VR igre je usmerjena v področje ekologije, in sicer bolj natančno na ločevanje odpadkov z namenom ozaveščanja širše javnosti o pomembnosti teme ter pravilnem ločevanju odpadkov doma. Teoretični del vsebuje opis ozadja poučnih iger, VR medija ter najpogostejše napake recikliranja, medtem ko eksperimentalni del vsebuje opis programske opreme, ki je bila uporabljena pri izdelavi igre ter sam proces izdelave. V zaključku so predstavljeni večji izzivi s katerimi smo se soočili med izdelavo ter rezultati ankete, ki so kazali na uspeh projekta – to je uspešno izdelavo poučne VR igre. Končno diplomsko delo omogoča vpogled v celoten delokrog od priprave do postavitve končne aplikacije. Največja dobrobit izvedenega dela je v tem, da uporabnik, ki se loti izdelave podobne aplikacije, ne potrebuje nikakršnega finančnega vložka, ker je celoten proces izdelan z uporabo odprtokodnih, prosto dostopnih in s tem brezplačnih programov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževalna igra, navidezna resničnost, 3D modeliranje, recikliranje, ločevanje odpadkov, poučnost, potopitev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-130117 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.09.2021
Število ogledov:1345
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creation of an educational VR game
Izvleček:
Video games are becoming more and more present in the everyday life. Consequence of that is also growth in the field of educational video games as they can be one of the best sources of fun and education through gamification. This work describes the creation of an educational virtual reality (VR) game, using open source software. This style of development (indie game development (indie short for independent)), is likewise becoming more and more popular as it is becoming widely available due to decreasing costs and skill requirements. In addition, there are many tutorials and sample projects available online, helping potential users in reaching their goal. Theme of the work is centred on ecology with focus on recycling at home with the intent of raising awareness through fun gameplay experiences. Theoretic part encompasses a short history and background of educational video games, VR and common pitfalls of recycling at home while practical part consists of the biggest issues faced during development and a short questionnaire with findings which point towards a successful execution of the project. Therefore, work as a whole, offers an insight into the production cycle of video game creation, with wealth of information laying in educating future developers on the possibilities of near costless game development.

Ključne besede:educational game, virtual reality, 3D modelling, recycling, immersion, education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj