izpis_h1_title_alt

A description of the European pharmacy education and training quality assurance project
ID Atkinson, Jeffrey (Avtor), ID Rombaut, Bart (Avtor), ID Sánchez Pozo, Antonio (Avtor), ID Rekkas, Dimitrios (Avtor), ID Veski, Peep (Avtor), ID Hirvonen, Jouni (Avtor), ID Božič, Borut (Avtor), ID Skowron, Agnieska (Avtor), ID Mircioiu, Constantin (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (35,77 KB)
MD5: D648CB7297C51F6403AED168C3B97036
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.mdpi.com/2226-4787/1/1/3 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The European Union directive on sectoral professions emphasizes the fact that pharmacists working in member states should possess the competences required for their professional practice; the directive does not, however, describe such competences in detail. The "Quality Assurance in European Pharmacy Education and Training—PHAR-QA" consortium, funded by the European Union, will define such competences and establish a quality assurance system based on them. This will facilitate the tuning of the pharmacy education and training required to produce competent pharmacists in the different member states. PHAR-QA will (1) establish a network of participating pharmacy departments, (2) survey existing quality assurance systems used, and (3) develop competences through iterative interaction with partners. The European Association of Faculties of Pharmacy will use the harmonized competences produced as a basis for the creation of a quality assurance agency for European pharmacy education and training. PHAR-QA will impact on staff and students of European departments; the final stake-holder will be the European patient who will benefit from better pharmaceutical services and better medications.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pharmacy, education, quality assurance, competences
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 3-7
Številčenje:Vol. 1, iss. 1
PID:20.500.12556/RUL-129501 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:615
ISSN pri članku:2226-4787
DOI:10.3390/pharmacy1010003 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:3457393 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1129
Število prenosov:176
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Pharmacy - A Journal of Pharmacy Education and Practice
Skrajšan naslov:Pharmacy
Založnik:MDPI
ISSN:2226-4787
COBISS.SI-ID:3457137 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 3.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 3.0 Nedoločena
Povezava:https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.sl
Opis:Dovoljuje kopiranje in razširjanje vsebin v kakršnemkoli mediju in obliki. Dovoljuje remixanje, urejanje, predelava in vključevanje vsebine v lastna dela v vse namene, tudi komercialne. Primerno morate navesti avtorja, povezavo do licence in označiti spremembe, če so kakšne nastale. To lahko storite na kakršenkoli razumen način, vendar ne na način, ki bi namigoval na to, da dajalec licence podpira vas ali vašo uporabo dela. Ne smete uporabiti pravnih določil ali tehničnih ukrepov, ki bi pravno omejili ali onemogočilo druge, da bi storili karkoli, kar licenca dovoli.
Začetek licenciranja:01.09.2013

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacija, izobraževanje, zagotavljanje kakovosti, kompetentnost

Projekti

Financer:EC - European Commission
Številka projekta:527194-LLP-1-2012-1-BE-ERASMUS-EMCR

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj