izpis_h1_title_alt

Razvoj blagovne znamke Salesqueze in ovrednotenje njenega premoženja : magistrsko delo
ID Hafner, Ajda (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hafner4206-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg, trženje, blagovne znamke, razvoj, image, premoženje, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Hafner]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 75, 37 str.
PID:20.500.12556/RUL-129452 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:70271491 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:628
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of the Salesqueze brand and evaluation of its equity
Ključne besede:market, marketing, brands, development, image, property, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj