izpis_h1_title_alt

Consumer attitudes toward the ethics of neuromarketing in the Western Balkans : master's thesis
ID Zukić, Aida (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zukic3589-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:the Balkans, marketing, neuroscience, consumer psychology, ethics, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Zukić]
Leto izida:2019
Št. strani:74, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-129430 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:65937155 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1137
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Odnos porabnikov Zahodnega Balkana do etičnosti nevromarketinga
Ključne besede:Balkan, trženje, kognitivna znanost, psihologija potrošnika, etika, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj