izpis_h1_title_alt

Consumer's perceptions and effectiveness of advertisements on social media : master's thesis
ID Vulović, Ana (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vulovic4205-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, advertising, advertisement, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vulović]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 68, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-129410 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:63868419 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:874
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Porabnikovo dojemanje oglasov in učinkovitost oglaševanja na družbenih medijih
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, oglaševanje, oglas, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj